sob.. kwi 20th, 2024
Ekspozytory

Ekspozytory sklepowe przeznaczone są do jak najefektywniejszego rozmieszczenia towarów w celu optymalizacji przestrzeni i zaprezentowania jej z jak najkorzystniejszej strony. Znajdują zastosowanie w marketach, sklepach, aptekach i innych punktach sprzedaży detalicznej. Ekspozycje handlowe są potrzebne dla wygody klientów i jak najbardziej reprezentacyjnego pokazania towarów. Wykonane są z wysokiej jakości i niezawodnych materiałów, które wyróżniają się zwiększoną trwałością i praktycznością. Ze względu na wszystkie właściwości konstrukcji mogą być użytkowane w różnych warunkach przez długi czas. Bardzo często takie opcje ekspozycji detalicznych są montowane w strefach kasowych, na stojakach sprzedażowych w formie gablot, przy ścianach w formie stojaków sprzedażowych.

Walory ekspozytorów sklepowych

Dzięki zastosowaniu ekspozytorów można sprzedawać różne grupy towarów: napoje, odzież i akcesoria, przyprawy, biżuterię, artykuły sportowe i inne opcje produktowe. Wybór i zakup ekspozytorów handlowych zależy bezpośrednio od rodzaju towarów sprzedawanych przez sklep.

Ekspozytory sklepowe to:

  • Uniwersalność zastosowania – doskonała dla różnych grup produktów.
  • Łatwość montażu – co przyczynia się do jego instalacji w dowolnym dogodnym miejscu zarówno dla sprzedawcy, jak i konsumentów.
  • Niska cena.
  • Możliwość umieszczenia własnej marki.
  • Wytrzymałość i trwałość konstrukcji dzięki zastosowaniu np. drutu stalowego, który pokryty jest farbą proszkową. Dzięki temu parametrowi wykluczona jest jakakolwiek możliwość korozji. 
  • Poza gamą ogólnie dostępnych produktów istnieje również możliwość zamówienia wykonania konstrukcji z osobistymi preferencjami: logo firmy, symboli, czy też wzoru w firmowym kolorze.
  • Zastosowanie ekspozytorów w sklepie pozwala wzmocnić efekt rozpoznawalności produktu, który staje się atrakcyjniejszy w oczach obecnych lub potencjalnych konsumentów. Szeroki zakres ich użytkowania sprawia, że produkty te są niezastąpione w wielu sektorach handlowych.

Cel ekspozytorów do wyposażenia sklepów

Ekspozytory handlowe mają na celu efektywne umieszczenie dodatkowej ilości towarów w obrębie istniejącej powierzchni handlowej ze względu na możliwość ich montażu lub zawieszenia na elementach głównych regałów handlowych w supermarketach, sklepach. Ekspozytory służą do prezentacji gumy do żucia, czekolady, przekąsek, napojów, baterii, maszynek do golenia, chusteczek oraz innych towarów.

Ekspozytory
Ekspozytory

Ten sprzęt jest przeznaczony do sprzedaży detalicznej. Ekspozytory to ważny element wystroju nowoczesnego sklepu. To urządzenia typu otwartego, które pozwalają kupującemu na samodzielną selekcję i zabranie towaru z półki. Niektóre typy działają jako stojaki sprzedażowe. Ten sprzęt handlowy na życzenie klienta może być opatrzony marką. Pozwala nie tylko na zademonstrowanie klientom towaru pod najkorzystniejszym kątem, ale również na wyeksponowanie produktu w przestrzeni handlowej, pokazanie jego unikalnych i użytecznych właściwości.

Sprzęt ten spełnia takie funkcje jak: magazynowanie i dystrybucja materiałów poligraficznych reklamowych, stojaki podłogowe i informacyjne. Ten komercyjny sprzęt pomaga klientom otrzymywać informacje o nowościach, dowiedzieć się o trwających promocjach i poruszać się w przestrzeni organizacji handlowych.

Ekspozytory wykonane są z materiałów łączonych (metal, plastik, płyta wiórowa, szkło itp.). Produkowane są z tworzywa sztucznego i metalu lub kartonu z nadrukowanym wizerunkiem marki. Przeznaczone są do jednoczesnej reklamy i sprzedaży towarów. Za pomocą ekspozytorów podłogowych można znacznie powiększyć powierzchnię i uporządkować ekspozycję towarów zgodnie z ich przeznaczeniem lub marką. Ekspozytory podłogowe są bardzo często wykorzystywane w połączeniu ze standami reklamowymi i organizerami półek do promocji lub wprowadzenia nowego produktu na rynek.

Poznaj ofertę:

Rodzaje ekspozytorów

      • Podłogowe. Są to najbardziej obszerne ze wszystkich istniejących konstrukcji, można je umieścić w dowolnym zakątku sklepu. Są w stanie pomieścić dużą ilość towarów. Pokazuje to potencjalnym nabywcom bogactwo ofert danej marki.
      • Półka. Umieszczane są na półkach sklepowych. Przy wytwarzaniu produktów należy wziąć pod uwagę standardowe rozmiary półek sklepowych.
      • Ściana. Przeznaczone do montażu na ścianie, co stanowi dodatkową wizytówkę lub platformę reklamową. Wykorzystywane są do różnych powiązanych produktów: na przykład w dziale supermarketu, gdzie sprzedają świeże ryby i owoce morza, w pobliżu zamontowany jest naścienny ekspozytor sprzedażowy z dużym wyborem przypraw.
      • Gablota. Wzory umieszczane są w gablocie, zwiększając obecność danej marki, korzystnie wyróżniając produkty na tle konkurencji.
      • Pulpit. Najczęściej montuje się je na witrynach sklepowych, stojakach reklamowych oraz innych powierzchniach.
      • Ekspozytory w obszarze kasy. Mają określony kształt i wymiary, ponieważ przy kasie nie można montować dużych konstrukcji. Charakteryzuje się małymi rozmiarami i są przeznaczone do małych rodzajów towarów (batoniki, wilgotne chusteczki itp.)

Jakie produkty nadają się do ekspozycji?

      • Biżuteria, kosmetyki, wyroby pończosznicze.
      • Artykuły sportowe.
      • Jedzenie dla dzieci.
      • Napoje w kartonach, opakowaniach aluminiowych, szklanych i plastikowych.
      • Inne produkty.

Konieczność zamawiania ekspozycji sprzedażowych pojawia się, gdy konieczne jest zwiększenie obecności marki na terenie i zwiększenie świadomości marki, a także zwiększenie wolumenu sprzedaży.

By jump12